Inspiration: Effektiv optimering af murerfirma

0
8

Står du i spidsen for et murerfirma, så kan du med garanti nikke genkendende til, at det ikke er alle perioder, der er lige gunstige. Såfremt der er noget, som ikke fungerer i dit murerfirma, bør du tage affære på det, da der typisk findes mange optimeringsløsninger.

Lej et murerstillads og hold udgifterne nede

Det nystartede murerfirma har ikke nødvendigvis økonomien til at købe et stort og prangende stillads, men det er heller ikke strengt nødvendigt. Har du et ønske om at holde udgifterne nede, så kan du leje et murerstillads, så du slipper for at foretage en større investering.

G.S.V. Materieludlejning A/S er specialister i stillads udlejning – bl.a. udlejning af stilladser til murere. Stilladser er uundværlige i de fleste murerfirmaer, hvorfor du med fordel kan købe eller leje et stillads. Er du fortsat i tvivl om, hvorvidt det er mest fordelagtigt at leje eller købe stilladser, så kan du begynde at regne lidt på det.

Vær villig til at bruge ressourcer på markedsføring

Stabler man et murerfirma på benene, så skal man selvfølgelig ud og købe en masse udstyr og evt. ansætte nogle medarbejdere, men der er også mange andre ting, man skal forholde sig til. Det er naivt at tro, at kunderne kommer af sig selv, da forbrugerne typisk vil tage kontakt til de murerfirmaer, som de har læst eller hørt om via søgemaskiner, sociale medier, aviser, magasiner e.l.

Der er ingen firmaer, som kan komme uden om at bruge ressourcer på markedsføring, så du bør også prioritere markedsføringsdelen højt i din virksomhed. Er du en dygtig murer og forretningsmand, men har du ikke forstand på markedsføring, så bør du overlade dine markedsføringsopgaver til en freelancer eller et marketingbureau.

Brug en veludviklet app og få et bedre digitalt overblik over din virksomhed

I takt med at dit murerfirma vokser sig større, vil du opleve, at det med tiden kan være svært at bevare overblikket over både medarbejdere, opgaver og projekter. Der findes heldigvis en løsning på denne udfordring. Der er nemlig en dansk virksomhed, som har udviklet en ny og revolutionerende app, som gør det muligt for dig at arbejde med sagsstyring på en overskuelig og professionel måde.

Investerer du i en løsning inden for moderne sagsstyring, så kan du glæde dig over, at du kan spare tid på administrative opgaver, samtidig med at du nemmere kan bevare overblikket over den daglige drift i virksomheden. Kala giver dig lige nu mulighed for at prøve deres app helt gratis.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here